Obchodní podmínky, reklamační řád, ochrana osobních údajů

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě www.barbinia.cz. Obchodní podmínky a reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.barbinia.cz je Lenka Braunová, se sídlem Čečelovice 24, 38801 Blatná, IČO: 75430029, DIČ: CZ8054221692, tel: 602 506 831, e-mail: info@barbinia.cz, zapsána v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem v Horažďovicích, pod spis. zn. MH/04860/2012/253/2.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami aktuálním občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 89/2012 Sb), vše ve znění novel - obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Ceny na tomto eshopu jsou uvedeny včetně DPH.

Vyhrazujeme si právo neakceptovat objednávky nižší než 100,- Kč, u kterých je zvolena platba na dobírku. Tyto objednávky akceptujeme pouze na platbu předem.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Toto opatření se týká pouze objednávek placených v hotovosti na prodejně.

1. VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Za každých 10,- Kč hodnoty objednávky registrovaný zákazník získává 1 bod = 0,20 Kč. Stav svého bodového konta může kontrolovat ve svém účtu.

Body budou aktivovány po převzetí zboží zákazníkem. Při vrácení zboží budou opět odečteny.

Nashromážděné body si zákazník může převést na slevový šek, který může uplatnit při další objednávce.

Pro bližší informace nás můžete kontaktovat na tel. 602 506 831 nebo mailem na info@barbinia.cz.

Upozornění: při nepřevzetí objednané zásilky (tzn. porušení obchodních podmínek a zákona) bude zákazníkovi zamezeno přihlásit se ke svému účtu a zároveň přijde o všechny shromážděné body.

2. NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Uzavřením kupní smlouvy se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a Vaší povinností je ho převzít a zaplatit. Když si objednané zboží na poště nebo od přepravní společnosti nevyzvednete, tak to v pořádku není a už vůbec se tím nezbavujete své zákonné povinnosti.

Navíc dokud neodstoupíte od kupní smlouvy, nejlépe písemně nebo formou mailu, odpovídáte za škodu, která prodávajícímu vznikne v důsledku nevyzvednutí zásilky (poštovné, balné, účetní vrácení do skladu atd.). Odstoupit od smlouvy můžete před odesláním zboží nebo až po jeho převzetí v zákonné lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Nelze tedy zboží nepřevzít a poslat nám odstoupení od smlouvy.

Snažíme se Vám vyhovět a co nejrychleji zásilky odesíláme. O odeslání balíčku Vás informujeme e-mailem. Pokud si zásilku nepřevezmete, jedná se z vaší strany o porušení kupní smlouvy a Vy odpovídáte za škodu, která nám tímto vznikne. Jste povinni nám uhradit náklady vynaložené na zaslání balíku.

Zákazníkovi bude zaslána faktura na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného, a to ve lhůtě do 14-ti dnů. Pokud nedojde k uhrazení, předáme dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun.

Vyhrazujeme si právo neakceptovat v budoucnu další objednávky těchto zákazníků. Rovněž bude těmto zákazníkům zamezeno přihlásit se ke svému účtu a využít věrnostní body.

3. INFORMACE O UZAVŘENÉ SMLOUVĚ A OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Ceny uvedené v kupní smlouvě jsou platné v době uskutečnění objednávky. Doba trvání akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno doplňující informací u výrobku jinak. Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky, stejně jako reklamační řád, jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

4. PRÁVO SPOTŘEBITELE NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky nazpět a my Vám dle Vašeho výběru vrátíme peníze nebo vyměníme zboží za jiné.

Internetový obchod www.barbinia.cz poskytuje spotřebiteli dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku ochranou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu.

Odstoupit od smlouvy lze i telefonicky nebo emailem před expedicí zboží, po vyexpedování zásilky lze od smlouvy odstoupit pouze písemnou formou - v tomto případě je dle zákona zákazník povinen zboží převzít, až poté je může vrátit zpět (nepřevzetí zásilky není odstoupení od smlouvy).

Pokud se rozhodnete využít tuto možnost, zašlete nám zboží v nepoškozeném originálním obalu (zboží musí být v takovém stavu, aby byl možný jeho další prodej, což u některého zboží znamená neporušený obal, např. z hygienických důvodů, týká se to zboží, které je od výrobce zabaleno tak, že se ani při prodeji v kamenném obchodě nedá rozbalit a předvést, tzn. je považováno za hygienicky zabalené). Pokud by byl takový obal poškozen, budeme od vás dle stanoviska ČOI následně vymáhat náhradu za uvedení výrobku do původního stavu (toto u některých druhů zboží není po rozbalení možné). Ostatní výrobky, které ke svému prodeji nepotřebují originální obal, to znamená, že ho lze nahradit jiným obalem jako např. tašky v igelitovém sáčku, originální obal mít nemusejí). O tom, jak se to týká zboží, o které máte zájem, vás budeme rádi informovat.

Do zásilky dále přidejte doklad o koupi a průvodní dopis, ve kterém bude uvedeno, že odstupujete od uzavřené kupní smlouvy.

Odstoupit od smlouvy nelze u zboží, které již bylo částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, jako např. DVD nosiče nebo zboží, u kterého je vrácení nevhodné např. z hygienických důvodů.

Toto právo zaniká, pokud je vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené.

Pokud se u zboží projeví vada, postupuje se dále podle reklamačního řádu.

Zboží pošlete jako pojištěnou zásilku, nikoliv na dobírku - taková zásilka nebude přijata.

Vrácení peněz - dle nového občanského zákoníku § 1820 odst.1 písm. g) nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

Dle § 1832 odst.2 prodávající vrátí kupujícímu všechny peníze, které od kupujícího přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Peníze budou kupujícímu vráceny ve lhůtě do 14 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu.

V případě vrácení zboží budou peníze zaslány kupujícímu na jeho účet (případně je možno se domluvit na zaslání peněz složenkou, v tom případě je služba zpoplatněna dle aktuálního ceníku České pošty - cca 26,- Kč dle výše částky, tato suma bude odečtena ze zasílané částky).

Adresa pro zaslání zboží zpět:

Barbinia
Chanovice 65
341 01 Horažďovice

Vzorové oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (tento vzor můžete, ale nemusíte použít) - stačí napsat rukou, přiložte do balíku k vracenému zboží

Vážení,
dne … jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.barbinia.cz s vámi uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo .......(zde napište, o jaké zboží se jedná).
Toto zboží jsem převzal dne …
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu (telefonu), tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Zde napište, jakou formou si přejete vrátit peníze.

S pozdravem
..............................................
(vlastnoruční podpis)

Přílohy:
Kopie kupního dokladu

Pokud zákazníkova objednávka překročila 2500 Kč, získal tak dopravné zdarma (dopravné zdarma platí v případě odebrání zboží v hodnotě nad 2500 Kč) a později se rozhodne některé zboží vrátit a tím hodnota odebraného zboží klesne pod hranici 2500 Kč, o výhodu dopravného zdarma přijde a částka za dopravné mu bude odečtena z částky za vrácené zboží.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Prodloužení lhůty pro vrácení nad rámec zákona

Našim zákazníkům poskytujeme nadstandardní možnost vrátit zboží i po uplynutí zákonné 14ti denní lhůty. Tuto lhůtu jsme prodloužili na 1 měsíc za následujících podmínek: zboží musí být zcela nepoškozené, nerozbalené, v původním neporušeném obalu, před expirací. Prodávající zákazníkovi vrátí peníze za zboží, nikoliv za dopravu (dopravné se vrací pouze v rámci zákonem dané 14ti denní lhůty).

5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY ESHOPU

Prodávající má právo odstoupit od smlouvy v případě, že zboží již není možné dodat - dodavatel je již nemá na skladě.

Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že zjistí, že zákazník svým jednáním poškozuje dobré jméno eshopu či mu způsobuje či v minulosti způsobil svým jednáním škodu.

6. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší.

Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Shodou s kupní smlouvou se pak rozumí zejména, že prodávaná věc je bez vad, a dále že má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, dále že odpovídá požadavkům právních předpisů a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Kontrola zásilky

Při převzetí zásilky je spotřebiteli doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího.

Uplatnění reklamace

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dodacího listu, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.

Naše adresa pro uplatnění reklamace je:

Lenka Braunová
Chanovice 65
341 01 Horažďovice

Reklamaci je samozřejmě možné uplatňovat i osobně na téže adrese.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy (záruční servisy).

O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován emailem.

Rozsah záruky

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.

Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).

7.ODCHYLKA V NABÍDCE

Prodávající předem vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

Na základě § 1740 vylučujeme možnost odchylky v nabídce, to znamená, že objednat lze pouze zboží, které je prezentováno na našem eshopu, pokud se s námi zákazník mailem či telefonicky nedomluví jinak.

8. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Dle novely zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, tímto informujeme zákazníky o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Novela zákona o ochraně spotřebitele stanoví základní postup v řízení o spotřebitelském sporu před Českou obchodní inspekcí (řízení před jinými orgány stanoví právní předpisy pro jednotlivé instituce). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se před Českou obchodní inspekcí zahajuje výlučně na návrh spotřebitele. Návrh je možné podat několika způsoby. Mimo způsoby podání návrhu písemně, popřípadě ústně do protokolu, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní data zákazníků jsou zpracovávána v souladu s platnými zákony České republiky, v souladu s čl. 13 GDPR nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů  (GDPR.)

Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům.

Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží, tzn. že jim předáváme jméno, adresu, telefon, mail.

Za účelem realizace kupní smlouvy a z účetních důvodů shromažďujeme tato data: jméno, adresa, telefon, mail, v případě platby převodem číslo účtu.

Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že po uskutečnění objednávky mu může přijít dotazník od cenového srovnávače Heureka ohledně spokojenosti s nákupem v našem obchodě, který ovšem nemusí vyplňovat ani na něj nijak reagovat. Za tímto účelem předáváme srovnávači Heureka emailovou adresu zákazníka, aby mu mohl být poslán dotazník.

Toto zasílání můžete kdykoliv odmítnout. Od 25.5.2018 naleznete v jednom z kroků objednávky zaklikávací možnost odmítnout toto zasílání.

Žádným dalším třetím stranám (kromě výše zmíněných dopravců a srovnávače Heureka) údaje nepředáváme.

Podrobné informace k ochraně osobních údajů

Prohlášení o zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů dále jen GDPR.

Tady se dozvíte, v souladu s čl. 13 GDPR, jak zpracováváme vaše osobní údaje a jaká jsou Vaše práva.

Správce osobních údajů

Jsme správci osobních údajů na webu www.barbinia.cz
Určujeme, jak budou vaše osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem.
Lenka Braunová, Čečelovice 24, 38801, IČ: 75430029

Jak pracujeme s vašimi osobními údaji

Získávání osobních údajů

Vaše osobní údaje získáváme z registračních formulářů na webu www.barbinia.cz, které sami dobrovolně vyplníte.

Pro jaké účely a jak dlouho osobní údaje zpracováváme?

Pokud se rozhodnete zakoupit některý produkt nebo službu, evidujeme kontaktní údaje, které osobně zadáte do objednávkového formuláře.
Jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo, účetní a platební údaje (IČO, DIČ, číslo účtu). Údaje jsou nezbytné pro vaši identifikaci jako kupujícího, realizaci obchodu včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů a identifikaci vašich bezhotovostních plateb.

Vaše údaje budou předány zvolenému přepravci, z důvodu doručení Vaší zásilky na správnou adresu.
Vaše údaje, jakožto zákazníků, budeme zpracovávat po dobu vyřízení objednávky, a dle zákona dalších deset let ode dne jejího skončení.

Procházení webu – Cookies

V případě, že užíváte naše produkty a služby nebo procházíte naše webové stránky, můžeme sbírat údaje o návštěvách našeho webu a sledovat užívání služeb.
Tyto údaje zahrnují Vaši IP adresu a chování na webových stránkách www.barbinia.cz.
Jak dlouho jste na stránce byli, z které stránky jste přišli a kdy odešli.
Tyto údaje nejdou přiřadit určitému objektu. Takové informace získáváme automatizovaně prostřednictvím cookies, nebo prostřednictvím trackovacích technologií, jelikož Vám chceme poskytovat co nejlepší službu. Vaše údaje budeme zpracovávat a evidovat po dobu jednoho roku. Cookies, můžete na svém počítači zakázat.

Na soubory cookies se můžeme dívat podle doby platnosti nebo podle účelu.

Platnost Cookies:

  • Krátkodobé cookies - platí po dobu vaší návštěvy a několik minut po opuštění webu   pozbývají platnosti. Pomáhají základním funkcím stránek.
  • Dlouhodobé cookies - platí několik dní až měsíců. Usnadňují nastavení stránek, při opakovaných návštěvách, pomáhají s přihlášením nebo se zaměřením nabídky.

Účel Cookies:

  • Klíčové cookies - bez nich nebudou stránky správně fungovat. Můžete narazit na problémy ve formulářích, objednávkách nebo nebude možné zůstat přihlášen.
  • Analytické - umožňují sledovat návštěvnost stránek a využívání různých funkcí. Díky těmto informacím můžeme vylepšovat přehlednost, strukturu i obsah webových stránek.
  • Trackovací a remarketingové - pomáhají nám optimalizovat nabídku pro zákazníky a oslovit je v reklamních plochách na jiných webových stránkách.
  • Konverzní - slouží k vyhodnocení reklamních kampaní a sledují způsoby, kterými uživatelé na naše stránky přicházejí.

Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Pokud jako správce zpracováváme Vaše osobní údaje, máte právo se na nás kdykoliv obrátit a uplatnit právo na přístup a opravu údajů, které zpracováváme.
Máte-li pochybnosti o tom, že Vaše údaje zpracováváme v souladu se zákonem, můžete nás požádat o vysvětlení, nebo o nápravu závadného stavu, zejména požadovat blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů, případně kompletní výmaz těchto údajů.
Máte právo podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je ÚOOÚ.

Ochrana a zabezpečení osobních údajů

S Vašimi osobními údaji budeme nakládat zodpovědně a v souladu s platnou českou a evropskou legislativou.
Pro zpracování osobních údajů užíváme automatizované, ale i neautomatizované prostředky.
Všechny údaje jsou uloženy na zabezpečených serverech uložených výhradně v Evropské unii.
Osobní data jsou chráněna v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje a míře rizika zneužití.
Udržujeme technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení osobních údajů od vložení vašeho e-mailu až do vymazání po vypršení souhlasu, nebo doby skladování údajů nutných pro splnění smlouvy, která plyne ze zákona.

Komu mohou být osobní údaje zpřístupněny?

Osobní údaje, které zpracováváme jako správce i jako zpracovatel, můžeme zpřístupňovat výhradně spolupracovníkům a zpracovatelům, kteří vykonávají administrativní a technickou podporu při provozu aplikací potřebných k provozu webu a podpůrných aplikací.

Postoupení osobních údajů státním zařízením a úřadům je možné pouze v rámci závazných právních předpisů.
Spolupracovníci, kteří přijdou do styku s Vašimi osobními údaji, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů.
Tato mlčenlivost trvá i po skončení závazkových vztahů. Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně. Údaje nepředáme ani do jiných zemí EU.

Prohlášení správce osobních údajů

Prohlašuji, že jako správce osobních údajů svých odběratelů splňujeme veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména zákonem o ochraně osobních údajů, a tedy že:

  • Zpracováváme osobní údaje svých odběratelů pouze na základě souhlasu nebo zákonného právního titulu.
  • Nepracujeme s citlivými osobními údaji tj. osobní údaj vypovídající o národnostním, rasovém nebo etnickém původu, politických postojích, členství v odborových organizacích, náboženství a filozofickém přesvědčení, odsouzení za trestný čin, zdravotním stavu a sexuálním životě subjektu a genetický údaj subjektu apod.
  • Splňujeme informační povinnost vůči svým odběratelům podle zákona o ochraně osobních údajů.
  • Umožňujeme svým odběratelům výkon jejich práv podle zákona o ochraně osobních údajů.
  • Plníme veškeré další povinnosti správce osobních údajů podle zákona o ochraně osobních údajů.
  • Zavazujeme se v rozesílce e-mailů zohlednit jakékoliv změny v evidenci osobních údajů svých odběratelů ve lhůtě nejpozději do 48 hodin od přijetí informace o změně.

Jak projevíte souhlas se zpracováním vašich údajů

Zadání e-mailu bereme jako váš souhlas s výše uvedenými informacemi.
Použitím zaškrtávacího políčka jste si zvolili, jaké informace budeme zpracovávat.

Své rozhodnutí můžete kdykoliv změnit a kdykoliv se můžete odhlásit. O změnu osobních údajů nebo žádost o jejich odstranění z naší databáze, prosím, pište na adresu info@barbinia.cz


Datum aktualizace obchodních podmínek: 25. 05. 2018