Obchodní podmínky a reklamační řád

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě www.barbinia.cz. Obchodní podmínky a reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.barbinia.cz je Lenka Braunová, se sídlem Čečelovice 24, 38801 Blatná, IČO: 75430029, DIČ: CZ8054221692, tel: 602 506 831, e-mail: info@barbinia.cz, zapsána v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem v Horažďovicích, pod spis. zn. MH/04860/2012/253/2.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami aktuálním občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 89/2012 Sb), vše ve znění novel - obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Ceny na tomto eshopu jsou uvedeny včetně DPH.

Vyhrazujeme si právo neakceptovat objednávky nižší než 100,- Kč, u kterých je zvolena platba na dobírku. Tyto objednávky akceptujeme pouze na platbu předem.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Toto opatření se týká pouze objednávek placených v hotovosti na prodejně.

1. ZPŮSOBY PLATBY

1.1 Dobírka

Nejběžněji používaná platební metoda. České poště nebo PPL uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

1.2 Hotovost

Při osobním odběru.

1.3 Platba předem

Částku za zboží včetně dopravného uhradíte na náš účet 191877875/0300. Jako variabilní symbol použijete číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet odešleme zboží. Tento způsob není vhodný pro ty, kteří na zboží spěchají.

2. DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

2.1 Česká pošta

1) Dobírka - balík Do ruky - 121 Kč
2) Platba předem - 85 Kč

Při objednávce nad 2 500 Kč neplatíte poštovné (pouze v ČR) - toto platí v případě odebrání všeho objednaného zboží, pokud se později zákazník rozhodne některé zboží vrátit a tím hodnota odebraného zboží klesne pod hranici 2 500 Kč, o tuto výhodu přijde a částka za dopravné mu bude odečtena z částky za vrácené zboží.

Ceny platí při váze do 30 kg.

  • Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.
  • Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod) nebo nejpozději následující pracovní den (obvykle v listopadu a prosinci). Toto v současné době neplatí pro středu, protože pošta zde ve středu funguje jen dopoledne, takže objednávky přijaté ve středu po 10 hod. se expedují až ve čtvrtek.
  • Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.
  • O odeslání zásilky vás budeme informovat emailem, ve kterém najdete odkaz na sledování vaší zásilky.

2.2 PPL

1) Dobírka - 149 Kč
2) Platba předem - 115 Kč

Ceny platí při váze do 30 kg.

  • Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.
    Při objednání zboží v pracovní den do 8 hod., expedujeme zásilku tentýž den, jinak následující pracovní den - důvodem je to, že PPL v naší oblasti vyzvedává balíky dopoledne.
  • Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu a v emailu potvrzujícím objednávku. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.
  • Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • O odeslání zásilky vás budeme informovat SMS nebo emailem, ve kterém najdete odkaz na sledování vaší zásilky.
  • Pokud si objednanou zásilku nepřeberete či nevyzvednete ve stanovené lhůtě a tím pádem bude vrácena zpět k nám, bude uskutečnění další objednávky možné jen po platbě předem.

2.3 Osobní odběr

Zboží lze i osobně vyzvednout na adrese Chanovice 65, 341 01, Horažďovice.

3. DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO SLOVENSKO

Na Slovensko zasíláme pouze po dohodě, po platbě předem, nikoliv na dobírku.

Cena přepravného se řídí aktuálním ceníkem České pošty, v současné době je to cca 340 Kč.

Cena za zboží je přepočítána na Euro dle aktuálného kurzu, dále je připočítán poplatek bance za převod peněz z jiného státu dle aktuálního ceníku banky momentálně 150 Kč.

K hodnotě zboží je tedy připočítána celková suma 490 Kč.

4. VĚRNOSTNÍ PROGRAM

4.1 Za každých 10,- Kč hodnoty objednávky registrovaný zákazník získává 1 bod = 0,20 Kč. Stav svého bodového konta může kontrolovat ve svém účtu.

4.2 Body budou aktivovány po převzetí zboží zákazníkem. Při vrácení zboží budou opět odečteny.

4.3 Nashromážděné body si zákazník může převést na slevový šek, který může uplatnit při další objednávce.

Pro bližší informace nás můžete kontaktovat na tel. 602 506 831 nebo mailem na info@barbinia.cz.

Upozornění: při nepřevzetí objednané zásilky (tzn. porušení obchodních podmínek a zákona) bude zákazníkovi zamezeno přihlásit se ke svému účtu a zároveň přijde o všechny shromážděné body.

5. NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Uzavřením kupní smlouvy se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a Vaší povinností je ho převzít a zaplatit. Když si objednané zboží na poště nebo od přepravní společnosti nevyzvednete, tak to v pořádku není a už vůbec se tím nezbavujete své zákonné povinnosti.

Navíc dokud neodstoupíte od kupní smlouvy, nejlépe písemně nebo formou mailu, odpovídáte za škodu, která prodávajícímu vznikne v důsledku nevyzvednutí zásilky (poštovné, balné, účetní vrácení do skladu atd.). Odstoupit od smlouvy můžete před odesláním zboží nebo až po jeho převzetí v zákonné lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Nelze tedy zboží nepřevzít a poslat nám odstoupení od smlouvy.

Snažíme se Vám vyhovět a co nejrychleji zásilky odesíláme. O odeslání balíčku Vás informujeme e-mailem. Pokud si zásilku nepřevezmete, jedná se z vaší strany o porušení kupní smlouvy a Vy odpovídáte za škodu, která nám tímto vznikne. Jste povinni nám uhradit náklady vynaložené na zaslání balíku.

Zákazníkovi bude zaslána faktura na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného, a to ve lhůtě do 14-ti dnů. Pokud nedojde k uhrazení, předáme dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun.

Vyhrazujeme si právo neakceptovat v budoucnu další objednávky těchto zákazníků. Rovněž bude těmto zákazníkům zamezeno přihlásit se ke svému účtu a využít věrnostní body.

6. INFORMACE O UZAVŘENÉ SMLOUVĚ A OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Ceny uvedené v kupní smlouvě jsou platné v době uskutečnění objednávky. Doba trvání akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno doplňující informací u výrobku jinak. Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky, stejně jako reklamační řád, jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

7. PRÁVO SPOTŘEBITELE NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky nazpět a my Vám dle Vašeho výběru vrátíme peníze nebo vyměníme zboží za jiné.

7.1 Internetový obchod www.barbinia.cz poskytuje spotřebiteli dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku ochranou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu.

7.2 Odstoupit od smlouvy lze i telefonicky nebo emailem před expedicí zboží, po vyexpedování zásilky lze od smlouvy odstoupit pouze písemnou formou - v tomto případě je dle zákona zákazník povinen zboží převzít, až poté je může vrátit zpět (nepřevzetí zásilky není odstoupení od smlouvy).

7.3 Pokud se rozhodnete využít tuto možnost, zašlete nám zboží v nepoškozeném originálním obalu (zboží musí být v takovém stavu, aby byl možný jeho další prodej, což u některého zboží znamená neporušený obal, např. z hygienických důvodů, týká se to zboží, které je od výrobce zabaleno tak, že se ani při prodeji v kamenném obchodě nedá rozbalit a předvést, tzn. je považováno za hygienicky zabalené). Pokud by byl takový obal poškozen, budeme od vás dle stanoviska ČOI následně vymáhat náhradu za uvedení výrobku do původního stavu (toto u některých druhů zboží není po rozbalení možné). Ostatní výrobky, které ke svému prodeji nepotřebují originální obal, to znamená, že ho lze nahradit jiným obalem jako např. tašky v igelitovém sáčku, originální obal mít nemusejí). O tom, jak se to týká zboží, o které máte zájem, vás budeme rádi informovat.

Do zásilky dále přidejte doklad o koupi a průvodní dopis, ve kterém bude uvedeno, že odstupujete od uzavřené kupní smlouvy.

7.4 Odstoupit od smlouvy nelze u zboží, které již bylo částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, jako např. DVD nosiče nebo zboží, u kterého je vrácení nevhodné např. z hygienických důvodů.

7.5 Toto právo zaniká, pokud je vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené.

7.6 Pokud se u zboží projeví vada, postupuje se dále podle reklamačního řádu.

7.7 Zboží pošlete jako pojištěnou zásilku, nikoliv na dobírku - taková zásilka nebude přijata.

7.8 Vrácení peněz - dle nového občanského zákoníku § 1820 odst.1 písm. g) nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

Dle § 1832 odst.2 prodávající vrátí kupujícímu všechny peníze, které od kupujícího přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Peníze budou kupujícímu vráceny ve lhůtě do 14 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu.

V případě vrácení zboží budou peníze zaslány kupujícímu na jeho účet (případně je možno se domluvit na zaslání peněz složenkou, v tom případě je služba zpoplatněna dle aktuálního ceníku České pošty - cca 26,- Kč dle výše částky, tato suma bude odečtena ze zasílané částky).

Adresa pro zaslání zboží zpět:

Barbinia
Chanovice 65
341 01 Horažďovice

7.9 Vzorové oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (tento vzor můžete, ale nemusíte použít) - stačí napsat rukou, přiložte do balíku k vracenému zboží

Vážení,
dne … jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.barbinia.cz s vámi uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo .......(zde napište, o jaké zboží se jedná).
Toto zboží jsem převzal dne …
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu (telefonu), tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Zde napište, jakou formou si přejete vrátit peníze.

S pozdravem
..............................................
(vlastnoruční podpis)

Přílohy:
Kopie kupního dokladu

7.10 Pokud zákazníkova objednávka překročila 2500 Kč, získal tak dopravné zdarma (dopravné zdarma platí v případě odebrání zboží v hodnotě nad 2500 Kč) a později se rozhodne některé zboží vrátit a tím hodnota odebraného zboží klesne pod hranici 2500 Kč, o výhodu dopravného zdarma přijde a částka za dopravné mu bude odečtena z částky za vrácené zboží.

7.11 Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

7.12 Prodloužení lhůty pro vrácení nad rámec zákona

Našim zákazníkům poskytujeme nadstandardní možnost vrátit zboží i po uplynutí zákonné 14ti denní lhůty. Tuto lhůtu jsme prodloužili na 1 měsíc za následujících podmínek: zboží musí být zcela nepoškozené, nerozbalené, v původním neporušeném obalu, před expirací. Prodávající zákazníkovi vrátí peníze za zboží, nikoliv za dopravu (dopravné se vrací pouze v rámci zákonem dané 14ti denní lhůty).

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY ESHOPU

8.1 Prodávající má právo odstoupit od smlouvy v případě, že zboží již není možné dodat - dodavatel je již nemá na skladě.

8.2 Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že zjistí, že zákazník svým jednáním poškozuje dobré jméno eshopu či mu způsobuje či v minulosti způsobil svým jednáním škodu.

9. REKLAMAČNÍ ŘÁD

9.1 Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší.

Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

9.2 Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Shodou s kupní smlouvou se pak rozumí zejména, že prodávaná věc je bez vad, a dále že má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, dále že odpovídá požadavkům právních předpisů a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

9.3 Kontrola zásilky

Při převzetí zásilky je spotřebiteli doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího.

9.4 Uplatnění reklamace

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dodacího listu, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.

Naše adresa pro uplatnění reklamace je:

Lenka Braunová
Chanovice 65
341 01 Horažďovice

Reklamaci je samozřejmě možné uplatňovat i osobně na téže adrese.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy (záruční servisy).

O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován emailem.

9.5 Rozsah záruky

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.

9.6 Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

9.7 Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).

10. ODCHYLKA V NABÍDCE

Prodávající předem vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

Na základě § 1740 vylučujeme možnost odchylky v nabídce, to znamená, že objednat lze pouze zboží, které je prezentováno na našem eshopu, pokud se s námi zákazník mailem či telefonicky nedomluví jinak.

11. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům.

Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.

Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že po uskutečnění objednávky mu může přijít dotazník ohledně spokojenosti s nákupem v našem obchodě, který ovšem nemusí vyplňovat ani na něj nijak reagovat.

12. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Dle novely zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, tímto informujeme zákazníky o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Novela zákona o ochraně spotřebitele stanoví základní postup v řízení o spotřebitelském sporu před Českou obchodní inspekcí (řízení před jinými orgány stanoví právní předpisy pro jednotlivé instituce). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se před Českou obchodní inspekcí zahajuje výlučně na návrh spotřebitele. Návrh je možné podat několika způsoby. Mimo způsoby podání návrhu písemně, popřípadě ústně do protokolu, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.

Datum aktualizace obchodních podmínek: 27.12.2016